Redan Proffs... å något myyycket sött...

Heeej!

Jag har scrappat ett grabbigt bidrag till
Scrap-Ateljens skisstävling.

Får hoppas på bättre tur denna gången än vad jag
hade senast jag var med...

:P

***

Så här ser skissen ut...



&
Så här blev mitt bidrag!



"Redan ett Proffs"
Ja, visst är han iaf på god väg min kära lillebror.
Älskar deras snygga tröjjor med namn och allt. Sååå fräckt!

Hör hur tränaren gormar
"STORM, markera han till höger"
hihi

Tyckte det var kul att sätta fokus på tröjjan istället för på ansiktet.
Lite ovanligt.



Stansat med Retroblomman och satt dem lager på lager.
Mycket TH-skrot också.



I bland är de enklaste och blilligaste sätten de mest dekorativa.
Att riva och fästa med bradz är en av dessa...



TH-tag, sött fotohörn och slarvigt stämplat...
Lite punchinella och plupp-band skymtar fram också...



Gröna Thickers nedsmutsade med chalk.
Den fina cirkel-stämpeln kommer från ett clearstamps-kit.
Visst är dom snygga!?



Dom hittar du här!
OppioScrapbooking.




Älskar det Stjärn-prickiga pappret...
Kommer från kaiser och passar så himla bra till grabbiga LO:er.

***

Jag utmanade också er att LIFTA denna LO:n!
Eller, ja, bli inspirerad av upplägg, dekos, färger, någon detalj eller vad som.



Jag har redan fått in ett suuupersött bidrag...
Kolla in denna härliga tjejjs blogg också!
Madebym



Visst är det helt oootroligt fint..
UUnderbart.

Ännu en suuuperduktig tjejj har Liftat min LO.
Denna tuffa LO har
Maiden
skapat - visst är den läääcker!



Jag blir loksom alldeles rörd när jag ser dem...
Tänk att lilla jag har inspirerat till dessa två läckerheter!
:D

Vill ni fortfanarde vara med å ha chansen att få en RAK på posten
se till å lifta denna LO du också!


***

Masssoooor av Kramar
//YooRee


Kommentarer
Postat av: sari

vilken underbar lo på din lillebror!! anon snygga dekosar & upplägg! =)

Snygga tolpkningar du ahr fått in på din utmaning!! Kram

2009-05-20 @ 07:39:58
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Postat av: sannaf

WOW vad snygga layouter du har gjort! Å jag gillar allt TH "Skrot" du har använt :)

2009-05-20 @ 08:45:37
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: eyovine

Coool fotbolls lo!! Den gillade jag skarpt! Lycka till i tävlingen. Den undre loen var också läcker. Gillar färgerna i den.



Kramiz Maja

2009-05-20 @ 09:35:52
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: Angelica-Dolliver

Sååååå snyggt och stilrent - as always!

Grymt snyggt med TH-skrotet! Och jag gillar också att du satt fokus på tröjan och inte ansiktet - det ger en helt annan effekt av LO'n! Me like it a lot!



Måste också säga att ditt clearalbum pekar neråt är råläckert! Älskar effekterna och alla fina dekos i det!



Ha de bäst tjejen!

Kraaaam / Angelica

2009-05-20 @ 09:48:40
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Lotta/scrapparlotta

Guuuud vilken härlig LO...den översta. Tokgillar hur du har satt fokus på deras läckra tröjor. Och dom stämplarna....hmmm...får genast ett enormt "ha-begär" när jag ser dom....konsitg, så brukar jag inte känna.....hahahahahahaahah..

Och det hade varit kul att försöka hinna med att lifta din andra härliga LO här....blir att fundera på:)



Ha det bäst vännen!!

2009-05-20 @ 10:55:34
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0