Liten Frågestund...

Hejsan på er...

Japp helg å jag kommer jobba järnet...
:D

Tur att man har ett bra jobb med stor frihet...

***

Men för att underhålla er lite under helgen,
och också därför att jag är himlans nyfiken på vad ni kommer att svara
tänkte jag att ni kunde svara på dessa frågor.

Hittade dessa hos kära
Cyllan

1: Var bor du?
2: Hur gammal är du?
3: Hur hittade du hit?
4: Vad gör att du kommer tillbaka?
5: Vilken scrap/kort-stil tycker ni jag har?

&
Tyckte att det var lite skojjiga frågor...
Men den sista har jag lagt till själv... just därför att jag tycker det är svårt ibland
att avgöra vilken stil man har själv.
Gillar ju det mesta, så då är det svårt att sätta sig själv i ett fack...
:P

***

Jag frågade ju efter papper från
Little Yellow Bicycle
sist.

Nu har jag hittat hela detta underbara papperskit hos
Magdas
för endast ynka 79kr.

Image

Japp shoppade loss gjorde jag!
muuums

***

Massor av kramar på er...
Å nästa gång vi ses har jag en tavla färdig samt en myyycket söt LO på min bror!
// YooRee


Kommentarer
Postat av: Cyllan

Hoppar genast in och svarar på frågorna...

1.Kristianstad

2.38år (men blir 39 om knappt en månad så det var läänge sen jag hade 25-års paniken...hihi)

3.Fick kontakt med dig via GästDT-skapet hos Stämpelboden

4.För att ditt skapande är sååå underbart inspirerande och mumma för själen (känner man sig trött och hängig så blir man glad och full av energi efter att ha tittat in här hos dig och njutit en stund)

5.Det är var svårt att svara på eftersom jag har dålig koll på alla stilar heter med det som är väldigt specifikt DU är många härliga dekorationer, färg och olika lager/struktur på material



Hoppas du haft en goo helg trots jobb

Kraaam C

2009-05-16 @ 10:22:45
URL: http://h-zon.blogspot.com
Postat av: sari

1: Var bor du? Strax utanför Stockholm

2: Hur gammal är du? Frågar man sånt!!?? S Jag är 33, snart 34...HUAAAA..=)

3: Hur hittade du hit? Från början? Hmm...måste ha varit via scrappiz..

4: Vad gör att du kommer tillbaka? Alla dina underbara & inspirerande alster du skapar!!

5: Vilken scrap/kort-stil tycker ni jag har? Oj... Du har en YOLI stil!! Romantiskt,djärv,dekorativt,inspirerande...svårt att lägga dig i en "kategori" då jag tycker att du kombinerar olika stilar till en YOLI stil!!

2009-05-16 @ 11:07:54
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Postat av: Kathleen

1: Piteå

2: Snart 31

3: Sökte på google efter ordet LO när jag ville ha inspiration, då kom du upp!:)

4: Du har så härliga alster att visa upp, vill ju bara se mer!

5: Smått romantisk tror jag, men ändå lite "crazy", har faktiskt ingen aning vad det finns för stilar! Är ju rätt grön inom scrapping!ler



Kram kram

2009-05-16 @ 11:53:11
URL: http://scrappartillsammans.blogspot.com/
Postat av: gittan

1: Höganäs

2: 43

3: tror det va då jag snurrade runt på hoppetossas blog en gång.

4: Gillar starkt då du gör alster i lite murriga färger.

5: Stil? finns det stilar...romantisk då isf :)

kram

2009-05-16 @ 13:24:55
URL: http://pysselninjangittan.blogspot.com/
Postat av: Linda Horn

1. Linköping

2. 35 år

3. Oj, minns jag inte!! Antagligen via någon gäst-dt någonstans... surfar runt extremt mycket bland olika bloggar varje dag. Alla nya bloggar har ju hundra nya länkar typ, minns liksom inte var man började...

4. Allt är så underbart crazy hos dig, det finns inga regler alls, allt går att blanda med allt, och det älskar jag!! Försöker lära mig det, att allt går ihop med allt, men alla "får-inte"-regler sitter rätt hårt hos mig...

5.

Y=yippiiiieee, hon har laddat upp något nytt.

O=otroligt underbara, crazy saker.

L=lätt att älska.

I=inspiration när den är som bäst.

Det är din stil!!



Kram

2009-05-16 @ 20:36:11
URL: http://scraplinda.blogspot.com
Postat av: Michaela

1. Täby

2. 33 år

3. Via Stämpelboden, vi har setts 1 gång! På en kurs. :)

4. Detaljerna, mmmmmm.......

5. Ruff vintage med en perfekt touch av romantik. I löööööööv!

Självklart får du låna bilder av mig! Va´glad jag blir att du gillar mitt bidrag! happyhappy

Kjamis....

2009-05-18 @ 20:07:34
URL: http://madebym.wordpress.com
Postat av: Michaela

Now i got youre attention! Hihihi....Vi båda va´deltagare, hos Reprint för ca 1,5 år se. Jag hade ju turen att hamna i din grupp, så jag fick en MASSA extra tips på "distress ink-bordet" (bl.a), sista stationen för dagen.Kommer du ihåg vilken kurs det va`? Jag ska lägga ut bilder på mina tags därifrån nån dag! Kjam...

2009-05-18 @ 20:45:36
URL: http://madebym.wordpress.com
Postat av: Clinen

Var hittade du det kitet med papper? Blev ju sugen på ett sådant! =) /Clinen

2009-05-22 @ 10:18:24
URL: http://clinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0