Mer Tingtura CC- scrappat & VINNARE!

Hej!

(Nu har jag fixat så att det går att kommentera! Vet inte vad som hade hänt,
men det hjälpte att publicera inlägget igen. Måste varit något som hängt sig!
Ledsamt, jag som älskar att komma hem från jobbet
och kunna läsa alla era söta små hälsningar här hos mig...)

Här kommer fortsättningen och fler av mina alster jag var med i
Tingturas CC med.
&
Självklart vinnaren till min Dekorations Utmaning.
Ha ha
För att göra det extra spännande för er börjar jag visa mina CC-alster.

**

Denna utmaning bestod av:

Detta är jag/inte jag!

Undrar om ni kan gissa?



MIN STIL?
Ofta mycket romantisk.
Busig och glad.
Liftat mig själv.
Älskar rosa men Hatar gult.
Så WOW!

hihihi

Ja, jag hatar ju gult, men har nu scrappat med det.
Upplägget på LO:n är väl ganska typiskt mig. Sättet att dekorera på, splatta lite färg mm.
Men just GULT är så INTE jag!
:P



Tycker att frågtecknet blev supersött.
Rosa cracklepaint, lite distress och stämplat med fräcka swirlen.

:D



Ett hav av gula blommor.
Hua!



Gillar effekten av den rosa akrylfärgen jag skvätt runt på LO:n med.
Liv, inramning och lite fart!

***

Nu till ett sött kort...
Kanske ett alster ni är mer vana vid att se mig göra!!
:D

Denna utmaning var det roligaste jag gjort någonsin!
NÅGONSIN!!

Jag skrek och kissade nästan ner mig under 30 minuters tid.
Japp för det var utmaningen - att göra ett alster på mindre än 30 min.
(förutom färgläggningen då)

När en minut återstod hade jag precis börjat med de vita prickarna.
Fattarna ni??
Jag skrek nog hela vägen runt kortet för jag bara skulle hinna!



Ändå är jag väldigt förvånad över vad man hinner på så kort tid.
Tyckte jag hann med en massor...



Massor av blommor i vanlig ordning.
Ljusgröna blingstenar i dem.
roslöv.



Små handgjorda hjärtan,
ja till o med det hann jag rita å klippa.
:D

Yiihaaa



Inkade små och en stor tag och stämplade givetvis med Tingturas swirl.
Sött hjärtband fick pryda tagsen.



Här är lilla hÄnglan som är ganska diskret färglagd denna gång.
Visst blev det fint med swirlen i bakgrunden.
Det ser ut lite som att hon har slingerväxter bakom sig!

***

Nu så...

*
*
*

Spännande...

*
*
*
Kommer vinnaren i min tävling!
Här har ni henne:



GRATTIS GRATTIS
Bidrag nr 4. skapad av Hegu.


Men eftersom denna tjejj vann på bloggbesökarnas röster (min var ju värd fem poäng)
får även hon en liten tröstpris! :P



GRATTIS även till dig Clinen.

Bland er som röstade vann denna tjejj:
Lena/Lenika7
GRATTIS

:D

Maila mig era adresser så kommer en liten vinst till er på posten!
[email protected]

&
Tack tack tack
alla ni som var med och gjorde denna utmaning till en superskojj grejj!
Jag hoppas att ni hänger på fler av mina galenskap
i framtiden!

Kraaaaaaaaam på er alla...


***

Detta var allt för idag!
Vi ses snart igen!

***

Maaaasssor av Kramaaaar
//YooRee


Kommentarer
Postat av: gittan

ohh..den med vovsen va fin. Hade själv en golden en gång i tiden :)

2009-06-03 @ 20:15:16
URL: http://pysselninjangittan.blogspot.com/
Postat av: Lotta/scrapparlotta

Du är ju GRYMT duktig vännen!!!! Shit vilka alster.....LOen är ju helt underbar. Mönsterpappret är ju underbart (märke?), frågetecknet har du gjort sååå snyggt och det är så fint med blommorna. Jag gillar gult, dock tycker jag det är jättesvårt att scrappa i den färgen...



Och hur 17 hann du med det underbara kortet på 30 min???????? Du har ju hinnit med att få dit massor...Jag skulle behöva öva på det där, jag är grymt långsam.....



Ha det bäst vännen!!

2009-06-03 @ 22:08:44
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Magenta

Ah nu kan jag kommentera :D Jag gillar inte heller gult så speciellt mkt heller så det är som sagt lite svårt att scrappa med det. Orange är väl inte heller nån favoritfärg men det beror iofs vart man ska ha de färgerna, på inredning är det BIG NO NO men på mönsterpapper och vissa tyger är det ok i samband med andra färger...;-)

Dina alster är fantastiska och jag förstår inte heller hur du hann gör kortet på 30 minuter......



Kram

2009-06-04 @ 23:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0