Skapat så mycket på sista... nu äntligen tid för uppdatering..

Hej alla trogna bloggbesökare!

Jag är så ledsen för att min blogg varit som en öde öken på det sista. Skolan och examensarbetet har tagit upp all min tid och inte en stund har blivit över för mitt lilla krypin. Jag kan dock glädja er med att ex-arbetet gick strålande och vi fick ett välförtjänt VG. Trots detta har jag faktiskt hunnit skapa hejdlöst mycket saker, så som tröst för er som varit inne och vänt här några gånger om - finns det nu mycket saker som vill få sin beskärda del i rampljuset!! :P Endel av de sakerna jag gjort är juliga saker och kommer inte läggas upp då jag tycker att de är inaktuella, men för er som absolut måste se pepparkaksaskar får hojta! 

Jag börjar med ett minialbum som jag gjorde till min prins. Tanken var att han på sina egna villkor skulle få "scrappa" ett album. Alltså med andra ord bränna ut skivor som går under de teman som jag varit vänlig att bestämma åt honom. :P :P 

image90

Framsidan fick bli ganska enkel och med titeln: Robbins digitala minnen. Klockan satte jag fast med en screwbradz. Älskar dessutom fotot på honom, för hal ler sådär härligt på det... 

image91

 Första sidan är tillägnad mig och Robbin! (lite ego såklart :D) Tyvärr trilskades rub-onsen här och förstörde lite, men vad ska man göra? Det är bara att svälja perfektionisten i sig och blunda!! haha.

image92

För det som inte riktigt har förstått poängen med albumet ska jag nu förklara! ;P Den brända CD-skivan stoppas ner under fliken - varje sida är ett litet fodral för skivor nämligen!

image93

Nästa fick gå undet temat hobby. Fiske är en stor passion så vad passar bättre än att sätta dit detta läckra fiskespö?!

image94

Här kommer res-delen. Jag saknar dock något från kyligare breddgrader att sätt på. Det får jag åtgärda framöver.

image102

Festbilder har vi också mängder av hemma från både stort till smått. Ville ändå fånga en lite lyxigare festkänsla här. Har embossat med svart-glittrigt pulver runtom kanterna och det blev döläckert.

image95

Alla sidor i hela albumet är dabbade i kanterna. Här har jag också drippat matt-lack lite överallt för att få en "smutsig" känsla. Tyvärr syns det inte så bra här.

image96

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken kanonfint album, han måste bli supernöjd.

2008-01-25 @ 13:39:43
URL: http://www.lottasblogg66.blogspot.com
Postat av: Sara - SaGam

Äntligen är du tillbkaa igen! Ser fram emot en kreativ vår! och stort grattis till VG:et!

2008-01-26 @ 19:10:14
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Christine

Hej och grattis till VG:et. Vilket jätte fint album. Helt otroligt. Robin måste vara stolt över dig.
Tack för lånet av Chipboardsiffrorna. Du får de snart tillbaka.
Vi ses

2008-01-28 @ 21:35:00
URL: http://christinereinhold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0