Pirattrenden min Favorittrend just nu...

Älskar verkligen trenden med Pirater som är just nu! Men måste erkänna att jag ännu inte sett Pirates of the carrabien (stavas det så??) än... Lite smått pinsamt, då jag älskar dom filmerna...
Jag var givetvis överlycklig då Stämpelboden tog fram Piratstämplar och har använt dom flitigt sen dess...

image12

Vilda som hjälper oss ta fram motiven till stämplarna är suverän och jag älskar hennes känsla för detaljer och tillbehör. Kistan och kartan gör det så levande och läckert...

image13

Det här kortet tyckte jag blev bra, både papprena och utsmyckningen blev härligt pirataktigt..

Kommentarer
Postat av: cattis

Dom var Jättesnygga och jag gillar stämplarna!

2007-07-03 @ 08:37:34
URL: http://kathis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0