Mina Senaste Inköp!

Inte konstigt att den här hobbyn skapar så stora habegär gämt när de ständigt lanserar nya å helt oemotståndligt vackra saker hela tiden.. Har ändå klarat av att hålla fingrarna borta från denna snygga väska ett bra tag, men nu kunde jag bara inte motstå den längre.  När stämpelboden nu i veckan fick in den, fick jag ju också se alla nya finesser och smarta lösningar. Att den dessutom har en gudomlig färg och ett mönster helt i min smak, ja då var jag såld, å väskan med... haha... Ja å lite andra saker fick det ju bli oxå... såndär som man bara MÅSTE ha!!

Men min gamla väska får bli kvar... kan man ha för mycket saker i den här hobbyn??

image31
Min sprillans nya Totally cool väska... yummy..

image32
Köpt lite nya söta bradz, läckra rub-ons o en ny dies. Väntar på min Cuttlebug, så under tiden har jag köpt på mig ett fint lager av dies o alfabet... *lääängtar*

Hoppas att det snart kommer upp lite nya bilder på scrappade saker, ska sitta en stund nu ikväll, så håll ögonen öppna....

hejhej så länge... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0