Layouter från hjärtat..

Tänk vad härligt det är när man gör en LO som kommer sådär rakt från hjärtat! Det finns ju så många man tycker om och som man vill scrappa om. Har nu börjat på ett "vänner" album, med främst enkla LO´s, och här är de första bidragen dit.


image9

Underbara Frida, min bästa vän och den jag kan prata med allt om. Är själv mycket nöjd med denna LO, då jag tycker att den representerar henne så bra! Frida älskar grönt och är så varm och jordnära, både i färger och som person... Dessutom är hon sprallig och alltid glad...och det fångar verkligen fotona upp. När jag dessutom hittade en yoga-stämpel var jag överlycklig, det kunde inte passa bättre.... än såhär...

image10

Min Älskling, min värld, min framtid.... mitt hopp... min tröst och trygghet... Min Robbin!!

image11

Min Älskade syster och allra bästa vän... Det finns inga ord om vad jag känner för dig... 
Detta var min andra LO jag gjorde och är fortfarande nöjd och glad när jag ser den... Älskar färgerna och papprena, och tycker det passar utmärkt även om det inte är hennes färger... utan mina!! YooNa, min syster, det vackraste jag vet! 



 

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tycker att det fattas en hel del fina alster här...
visar ajabaja finger
skärpning

2007-08-25 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0