Tingtura tävling & KAOS-vinnare...

Hej på er...

Hjälp!
Jag skapar så mkt så jag inte ens hinner med själv nu för tiden...
å tiden hinner inte heller med...
*skrattar*

Surplar kaffe och bloggar fast egentligen borde jag:
fixa med alla tävlingar jag signat upp mig på...
skapa 10 ATC-kort till en swapp...
göra ytterligare fyra nya KAOS-awarder
&
Skapa mer mer mer med min hemlis.

JA
Alla superskojjiga projekt som jag inte ens vet hur jag ska hinna med denna vecka...
*guuulp*

Nämde jag att min mamma fyller år första maj och min bästis den 8:e
Kanske man skulle hinna skapa ett kort vardera till dem oxå!!

:D :P :D

***

Så vad skööönt att då bara sitta här, snutta lite på kaffet...
njuta av att solen lyser in genom fönstret...

Så skönt att slippa oroa sig, för jag vet att jag kommer att hinna...
wiiieeee...


***

Har skapat denna LO till
Tingturas Skisstävling!


Älskade skissen men den var ganska svår å få till - eller ja,
jag fick tixa lite för att det skulle bli bra.
Lösningen hittade jag i att vrida skissen.



Här har ni skissen.



Man var tvungen att använda minst en av Tingturas stämplar.
Jag har använt mig av deras läckra swirls.



Stämplade swirlsen på svart papper och klippte sedan ut dem.



Mycket blommor, fjädrar och band.



***


VINNARE DRAGEN!
Jag har ju också lottat fram en vinnare av ytterligare en
KAOS-Award.
Läs mer om dem HÄR!
Vill du se mer se HÄR!

Jag presenterar mycket stolt
CHRUSS!
En helt fantastisk tjejj, som jag beundrar stort.
Är grymt duktig, och säg den fråga denna kvinna inte kan svara på!?
:D
(Maila mig din adress: [email protected])

***



Det var allt för i dag!

Var nu för tusan med i
Tingturas tävling!
Du kan ju vinna ett presentkort på 100kr.
Å ja, det finns så mkt läckert att frossa bland i deras lilla webbis,
så vad väntar du på!?

***

Kraaaaaaam på er
//YooRee


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Åhhh så vackert du gör =))

Kram//Y

2009-04-26 @ 15:36:53
URL: http://yvonnesscrapkort.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så läcker. Ögonfröjd som vanligt=)

Detaljerna är så arbetade å fina.

Kraam Betty

2009-04-26 @ 17:31:51
Postat av: Kicki

Vilken fin LO på en mycket söt kisse!! :0)

Va de denna katt som svalde flugstämpeln tro? ;0)



Kram Kicki

2009-04-26 @ 17:45:48
URL: http://kickansblogg.blogspot.com
Postat av: Anneth Strinnholm

Figurklippa swirls? Gaaaah, du är galen kvinna! :-D Men snyggt blev det! 8-O

Älskar Tingtura...

Kram Lillnettan

2009-04-26 @ 18:19:36
URL: http://www.lillnettan.bloggsida.se
Postat av: Tina

Superfin layout med många detaljer !

2009-04-26 @ 19:32:30
URL: http://tinaalltidsvart.blogg.se/
Postat av: karin / essmo

Vilken läcker LO! Himla fina detaljer & så söt kissemiss! =)



kram!! =)

2009-04-26 @ 22:01:35
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0