Get ovet it & Get in to it...

Hej hej...

Hej kära bloggvänner...
visst blir ni allt lite nyfikna på min titel i dag!
Jepp jepp...
då är allt som det ska vara.

Idag har jag inget att visa upp, men en liten bild på vad jag pysslar med här hemma kan ni få kika på.



Långt i från färdig.
Detta kommer bli en hybrid av konst och scrapp.
Håll tummarna för att jag hinner färdigt till nästa vecka.

***

Jag har nämligen funderat en hel del.
Å det är på detta med awarder som ges bort till dem man uppskattar.
Jag blir ju alltid lika glad när jag får en award även om jag sällan nyttjar å passar dem vidare.
*ni får gärna klaga på mig*
Så det var ur detta denna idé föddes:
:D


KAOS
(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)

En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Å på dessa ska ens egen stil, eller spcialiteter finnas med.

Varje KAOS-award innehåller:

  • Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
  • Skaparens eget namn
  • Storlek: 10x15cm

    Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.
    På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.
    I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.
    Kanske skiva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.

    Jag tror att detta kan bli ett mycket trevligt koncept som många kommer att gilla!
    Vad tror ni?!
    Jag kör i gång i alla fall, och så får vi se hur många som vill hänga på!
    Å nu så här i uppstart tycker jag att alla som vill kan skicka i väg tre KAOS-awarder så att vi kommer igång.

Desto fler vi blir som får dessa, desto roligare är det ju! 
SO GET IN TO IT!

***

Jag utser:

Anneli/cropkakan.
En fantastisk tjej som får mig att bli pysselsugen varje gång jag besöker henne.
Men likaväl en mycket god vän som god inspiratös.
En av dem som fått mig att få skaparlusten tillbaks, med utmaningar, uppmuntran
och allra mest med hennes glada person!

Angelica/Dolliver
En otroligt gó tjejj som alltid besöker mig och lämnar de mest söta fotspår här i bloggen.
Hon gör mig alltid glad och jag känner mig alltid så stolt över mig själv efter hennes besök.
Färgstarka alster som livar upp både kropp som sinne!

Elisabeth/Bettan
Min sista utnämning går till denna otroligt duktiga tjejj
som gjort den helt otrolig resa genom skapandet på väldigt kort tid.
En underbar talang och en riktigt härlig tjejj som ger massor av energi och smittar en med all skaparglädje.

***

Så tjejjer.
Maila mig era adresser,
så kommer snart en
KAOS-Award
med posten till er.
[email protected]

Kram på er.

***********************************************************


Japp då var det avklarat!
Nu ska jag ju bara skapa mina små KAOS-awarder och få dem skickade.
Under tiden tycker jag att ni ska vara med i min tävling.

GET OVER IT!

Ja, precis som titeln lyder vill jag att ni ska hjälpa mig nå över 10.000 besökare.
När DU är den 10.000:e besökaren vill jag att du tar en
printscreen
och skickar den till mig.
[email protected]

När du gjort det blir du den lycklige vinnaren av detta läckra papperskit.
(totalt 23 mönsterpapper i olika stilar och märken)




Så var med tejjer...
å gubbar också för den delen.

***

Massor av kramar & lyck önskningar
// YooRee


Kommentarer
Postat av: AnneHP

Hei Yoli

Fant bloggen din via rubberstampaforum hvor jeg er medlem.

Spennende blogg du har som gir mange fine tips til scrapping. Gleder meg til å se mer av hva du lager.

Hilsen

AnneHP

2009-04-16 @ 13:50:14
Postat av: Cyllan

Tingeling!

Ska titta in och läsa igenom ditt inlägg bättre när förkylningen släppt hjärncellerna fria igen (ler)

Har du hittat shoppingställe för de söta tjejerna i rosa (inlägget nedanför)?? Såg att InkyWings har dem under nyheter v 16

Ha det gott

Kraaam C

2009-04-16 @ 13:58:11
URL: http://h-zon.blogspot.com
Postat av: Hanna

Åh, så spännande det ska bli att se ditt alster när det är klart! :o)

Ser väldigt snyggt ut tycker jag!

Du målar så fantastiskt fint!

Önskar att jag själv kunde måla... :)

Kramar!

//Hanna

2009-04-16 @ 19:40:18
URL: http://www.hannashobbyblogg.blogspot.com
Postat av: Angelica

Amen hur gullig är du då på en skala? Du får högsta poäng av mig iallafall! Jag sitter här och blir helt rörd! torkar bort en halv tår i ögonvrån, ingen som såg? bra!

Klart att jag vill vara med på detta - en ära att få vara en av de första med att emotta awarden! Men då väntar jag med att utse vidare eftersom jag vet att det kommer snart! sååå glad



Btw - jättesnygg början på tavlan, ska bli spännande att se hur den utvecklar sig!



Vi hörs tjejen!

En stor hög med kramar / Angelica

2009-04-16 @ 22:18:01
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Här händer det saker .. när man inte är inne varje dag… D=)



Min goa vän så mycket komplimanger jag får .. blir riktigt rörd..



Jag som bara älskar att titta in i din blogg du ger mig så mycket inspiration och får mig att blomma ut med min alster. Jag får så mycket skapa glädje när jag har varit här inne.



Du och Hoppetossa har alltid rockat loss skapat så underbara alster och alltid lika GLADA ,, ni är BÄST!!!!!!!



Men så kul med KAOS-awarder,, undrar vad som kommer hamna i min brevlåda,, så spännande..



Sitter titta på dit vårpåskkort... tummar på det varje dag. Har inte satt in det ramen enu måste få känna klämma på det ett tag till. Det är så supersnyggt!!!!



Nu måste jag fundera ut vilka tre jag ska ge KAOS-awarder, tror jag vet vilka… :-))



10.000 besökare. Det var inte dåligt, men förstår det så mycket inspiration och glädje man får har varje ggr man är på besök.

Men det ska jag hålla koll på för jag vinna !!!



Vilken underbar hybrid , ska bli mycket spännande se den färdig..



Undrar vad du har hittat på för bus nästa ggr jag kommer på besök,,



10000000000-kramar Anneli

2009-04-16 @ 22:35:09
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/
Postat av: Linda Horn

Tycker alltid att det är så roligt att kika in till dig, älskar allt kul du gör!! Tänk om man kunde måla och våga hälften så bra/mycket som du, då skulle man komma långt!!



Därför har du en award att hämta i min blogg!

2009-04-16 @ 23:05:53
URL: http://scraplinda.blogspot.com
Postat av: sari

så vacker tavla...man kan sjunka i hennes blick!! Jösses vad du ahrtalang!!!

2009-04-17 @ 07:54:39
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Postat av: ztina

Ville bara tacka för kommentaren på min blogg! Nu ska jag ta och kika runt hos dig en stund! Spännande...!!!

Kram ztina

2009-04-17 @ 14:39:24
URL: http://ztinaspysselvra.wordpress.com
Postat av: Johanna

Det var ett tag sen jag vart i din blogg! Du har skapat en himla massa fina konstverk och andra fina hantverk. Så otroligt duktig du är. Är så sugen och scrappa men har packat ner all scrapmaterial i väntan på flytten till huset. Måste säga nåt roligt, en fondvägg i mitt nya vardagsrum har samma medaljongmönster som i din sida, ska nog fota i helgen och visa i bloggen.

Ha det bäst!!!

2009-04-17 @ 19:09:23
URL: http://johannabergstrom.blogg.se/
Postat av: Bollebygdsbo

En av de bästa inspiratörerna är du - en av flera med anknytning till A-sås. :)

Tack!

2009-04-18 @ 22:21:02
URL: http://kreativitetsbloggen.blogspot.com
Postat av: annkan

Wow!! 10 000 besökare, DET är inte dåligt!

...säger jag som inte kommit till skott med min blogg än.;-)



Får gratulera till det (för det kanske du passerat nu då..?)



Kommer att återvända hit, alldeles säkert!



Hälsn/annkan

2009-04-19 @ 22:28:55
Postat av: Pia

Oj va duktig du är...

Oftast är det lite liknande stil då jag snokar runt hos folk men dina Kaos kort var verkligen något extra.

Kommer definitivt fortsätta snokas här inne...=)



Hälsningar från Gävle

2009-04-21 @ 02:10:35
Postat av: Lotta

Gillar verkligen din idé med KAOS-awardsen!! (säger man så??)

Snubblade över din blogg och gillar verkligen vad jag hittat, så jag lägger till dig bland mina favoriter, så det blir lätt att hitta hit igen!

Inte konstigt med att du närmar dig 10000 besökare...

Ha en fortsatt skönhelg!

2009-04-25 @ 23:36:02
URL: http://lottasvra.blogspot.com
Postat av: catarina fuhrman

Hittade till dig genom en kompis, helt underbara saker du gör. Jag kommer att titta in med jämna mellanrum.

Catarina

2009-05-12 @ 12:56:36
Postat av: ele

vilken bra idé med KAOS-awarderna. Har sett en del som fått sådana på pyssel.net men viste inte vart det kom ifrån.

2009-08-26 @ 20:48:09
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0