Shoppat och Orientalisk ATC-swapp!

GLAD PÅSK
på er allesammans!

Förutom pysslat med min nya header och påskpyntat
har jag också shoppat en massor av nytt!
Jag visade ju er nyss de senaste blommorna från Magdas som jag suktade så efter.
De är nu MINA - yeeaaahh!
Jag har också varit med i en tokrolig ATC-swapp
och tänkte visa upp skönheterna som kom hem till mig på posten!
:D



Temat för denna ATC omgång var
Orientalisk.
Man var tvungen att använda:
Vit, guld, rött och svart.

Visst är det härftigt hur annorlunda och unika alla blir trots samma tema och fäger...
Tycker att detta var en otroooligt fin uppsättning ATC som landade i min brevlåda...

Nu ska jag bara inköpa en samlarbilds pärm så att mina ATC:er har någonstans att bo.
Kanske ni har tips på bra som också går att scrappa till det bättre!
:P



Här är mitt bidrag till swappen.
:D
Spackel såklart, stämplat med en fräck stämpel i orieltalisk anda.
Gulddabbers, Utee och metallskrot med drakar på.

Tack tjejjer - å tack Lillis70
vår härliga värdinna.

***

SHOPPAT som en TOK!

Jag har också fallit för grupptrycket och
köpt på mig både minirosor, crystalswirls och en massor av fjädrar!
Ja Anneli gav ju mig en utmaning med fjädrar så det var ju bara till å göra ett litet inköp.
Jag har också shoppat lite nya stämplar.



Hehe, här ska pysslas som en toookstolle.
Å visst lockar väl detta till pyssel pyssel å pyssel!



Dessa läckra swirls kommer från Tingtura.



Äntligen är Magdas supersöta blommor mina...
*gaahhhh*



Jag har också köpt vit o svart floss.
Pärlfloss som jag sett pryda så många vackra alster.
Åså fler petaloo-blommor såklart.
Minirosor också, och de där kommer jag nog frossa massor mer i!



Mumma mumma för själen och en fröjd för ögat
är ju dessa läckra swirls.
Ska bli så kul å få prova på dessa.
:D

Tack alla rörda butiker...
Ni är verkligen suveräna och ger grymt bra service!

***

Nu vill jag också visa upp vilken härlig vän jag har!
Idag fick jag detta fantastiska kort på posten!

TACK Anneli!
Du rockar!



Två vackra hjärtan att dekorera med fick jag också!
Gulle, gulle dig!

:D

***

Så vill jag passa på att tacka alla som ger så söta kommentarer!
Det värmer så gott..



Hoppas ni får en underbar påskhelg!
Kraaaaaaam på er
//YooRee

Kommentarer
Postat av: Jaana

Hejsan...

Love your blog!!! It's great!

Where do you get these mini roses? They are soo cute, I haven't seen them here in New Zealand.

Glad Påsk

Jaana

2009-04-10 @ 08:23:43
Postat av: Angelica

Ojojoj vad mycket härligt scrapgodis! Vad du har shoppat loss! =) Ska bli kul att se dina skapelser av det här!



ATC-korten var ju helt underbara och ditt bidrag var assnyggt (som vanligt..) =)



Vilken gullig vän du har, superfint kort hon gjort!



Hoppas du får en härlig påsk med vackert väder, påskgodis & ägg och scraptid!



Påskkramar / Angelica

2009-04-10 @ 11:38:07
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Cyllan

Önskar dig och familjen en superhärlig påskhelg

(ska försöka ta tag i utmaningen jag fick av dig för lääänge sedan nu när vi är lite långlediga)

Glad Påsk

Kraaam C

2009-04-10 @ 13:31:07
URL: http://h-zon.blogspot.com
Postat av: lillis70

Glad påsk på dig med :-D

Visst var atc kortena läckra! Så kul med swapp, man får mersmak.

Dom där swirlsen från Tingtura har jag varit på väg att beställa mååånga gånger, det vill bara inte räcka med dom... Jag vill ha alla (det är då jag stänger av datorn ) och sedan funderar jag lite till ;-)

Massor av kramar!

Lisa

2009-04-10 @ 14:33:25
URL: http://lillis70.blogspot.com
Postat av: Anita/AniLia

Hej vännen, saknar dig! Vad det sprutar kreativitet här då!!! Är helt förstummad av allt du gör!

Önskar dig en skön påskhelg!

Många kramar!

2009-04-10 @ 17:19:47
URL: http://anilisblogg.blogspot.com
Postat av: Sunblizz

Hej!!! Tusen tack för dina söta ord på min blogg!!! Blir alldeles glad!!! ♥♥♥



Jag kan inte annat än säga detsamma! Hela din blogg sprudlar av härlig energi och sån kreativitet!!! Du är en riktig konstnärinna!!!! :) Älskar ditt sätt att arbeta med färger!!!



Stor Kram, Sara

2009-04-11 @ 17:57:56
URL: http://sunblizz.blogspot.com
Postat av: hHoppetossa

Glad Påsk på dej oxå min allra bästaste Yori!

Här sitter man nu å doftar alldeler

s jätte gott tack vare Anneli å dej.....cremerna är ljuvliga......å jag som ar så svårt för dofter, mi prickade 100% rätt...I löv it!

Hoppas vi hörs i veckan!

Kramar

från en som beundrar å häpnar över dina konster på dukar å papper

Du är bara bäst

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-04-11 @ 22:14:11
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/
Postat av: Anneli

Ojojoj vad du har shoppat loss! =) Så mycket underbara scrapsaker ,, ska bli kul att se dina skapelser av detta.

Man får så mycket energi när man besöker din blogg du så kreativ, så kör man fast tar man ett besök hit så har det löst sig..!

Du är bara bäst !!!!

Jag har nu påbörjat utmaningen jag fick av dig,, den är så kul !!!!



Önskar dig en fortsatt skön påskhelg

10000000000000000000000000-kramar Anneli

2009-04-12 @ 13:03:06
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/
Postat av: karin/essmo

Wow! Vilken super-duper-fin header! Vilket arbete du har lagt ner på den, helt underbar!



Har tassat runt lite här hos dig & du gör verkligen massa,massa fina grejer! Tack för titten inne hos mig =)

Hoppas du har haft en härlig påsk,

kram !

2009-04-12 @ 22:55:28
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0