Ny kreativitet kommer snart - underhållning så länge...

Hej igen...

*Pjuuu*
Vilket maraton vi hade i helgen.
Har fortfarande knappt hämtat mig efter all inspiration, skaparglädje,
och prisutdelningar och såklart efter all god mat.
Ja, vilken dag det blev och det var så roligt att jag bara längtar tills nästa gång.

TACK
alla ni som var med och gjorde vår AlingsåsMara till en oförglömlig dag.
Ni är underbara allasammans.

***

För er som vet att jag är ett pappersfreak och ingen pärlpysslare
ska i morgon få er en liten shock...

Jo, ja, visst är det så
att jag YooRee/Yoli Storm har börjat med smyckes tillverkning i dag faktiskt.
Å detta kommer ni få skåda här i morgon.

Men för att underhålla er så länge kika in
HÄR
Så får ni veta hur man gör dessa läckra Julblock:



Kramar så länge...

&
missa inte StämpelBodens STORA Jultväling
med finfina priser och kluriga utmaningar.

*Kraaaaam*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åå så mycket vackert du gör, verkligen en inspirationskälla. Bra att du lär ut vissa tekniker. Tackar för kommentaren i min blogg.



Kram på dig med.

2008-11-06 @ 16:48:26
URL: http://johannabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0