hej hej hej nu är det testing testing.

Hej hej!

Tänk vad mycket det hänt här på det sista...
Flytten är avklarad och lägenheten böjar se riktigt hemtrevlig ut nu!
Ja, min kommande ataljé är ju långt ifrån färdig, men ideérna hopar sig och jag hoppas att resultatet kommer att bli lika bra som de bilder jag har i huvudet.

Så för att fira allt detta med flytt, ny bloggkostym och andra kreativa bus
kommer jag att lotta ut ett mega paket med roligt pyssel...
Så håll utkik här i bloggen..

(Å ja, jag vet att bloggen inte är helt perfekt ännu, men ni får ta och stå ut med mina små experiment ett tag till..
skam den som ger sig, å gisses vad tid det tar för en nybörjare att försöka vara datorproffs).

Min kära vän Anneli
har också ett mycket roligt evenemang på G...
Kolla in detta genast!
(klicka på bilden)



***

Ja, så idag är dagen D...
Dagen då jag faktiskt avslutar mitt DT-skap hos StämpelBoden.
Jag har aldrig skapat utan DT-rollen
och känner att det är ett spännande och outforskat område för mig.
Men som många av er också kanske märkt har scrapp och stämpling
legat på hyllan för mig ett tag, och anledningen är att jag längtar tillbaks till målarduk och pensel igen.

Det finns så många oupptäckta och oprövade kreativa vägar jag vill ta,
det finns så många medium och uttryckssätt som jag vill prova på...
men ack så tiden är knapp...

Ja, resan har varit lång och inspirerande med ett intensivt skapade och med stor glädje...
Å det har verkligen varit helt fantastiskt att jag fått dela denna resa tillsammans med såväl
StämpelBoden, såsom kunder, kursdeltagare, maragäster och bloggbesökare...
Ja, tillsammans har ni verkligen fått mig å växa som både människa och som designer.
Många vänner å minnen har man samlat från dessa nästan tre år som gått..

Så med sorg i hjärtat men med glädje i skaparsinnet
styr jag min kos mot färg, kladd och konst...
å självklart kommer jag att knåpa ihop ett å annat papperspyssel också...
:P


Så TACK StämpelBoden,
tack alla kunder å besökare..

***

Så tänkte jag som många andra innan mig summera mitt 2008.
Det känns som ett fint avslut men också som en skön början på något nytt.
Att få återblicka på det som var för att kunna göra ett avstamp och påbörja något nytt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0