Vinnare utsedd och fler layouter i vårig anda!

Hej å hopp...

Jahapp så var det sommartid idag - även om det åter känns som sommaren har en stund kvar!
För här har det faktiskt både hunnit snöa och töa sedan jag bloggade senast.
:D
Men den som väntar på något såå gott som sommaren väntar väl alltid fööör länge... eller hur!
Å väntat för länge, ja det har ni alla som tagit en lott i min utlottning också gjort...
Så nu är det då verkligen dax för att dra vinnaren!

***

Eftersom jag visade upp en LO på Citrus i förra inlägget,
ville jag också visa er en på Scrollan.
På detta foto är hon också en liten krabat men med lika stora blåa ögon...



Älskar verkligen petaloo blommorna, de skapar en sådan effekt till alstrena.
I kombination med lite andra blommor, så blir det verkligen maffigt.



Jag gillar den stora prickiga bradzen. Så dekorativ.
Och med lite suger coated bradz i svart å vitt, blev det verkligen pricken över i:et!



Denna läckra chipboard swirl ner smutsad med lite chalk passade finfint till min busiga lilla Scrollan.



Vit tyll, svart spets och rosa pompom skapade en effekt som inte riktigt blev som jag önskade.
Men det duger så säg.

***

Här har ni också ännu en YooRee-LO.
Ja, precis en ego scrapp nu igen!
*hihi*

Fotot är utskrivet i Antik. Min nya favorit färg gällande foton.
Tonerna går i Sepia, men bibehåller ändå endel av färgen i fotot.
Det tycker jag är sååå läckert.



Här händer det mycket i denna bild.
&
denna kom lite till för att jag vill visa er att det jag använder på tavlor, går också att använda i scrapp och viceversa.

Så fantastiskt kul hade jag när jag skapade denna.
Jag tycker verkligen att ni ska prova att låte färgerna bestämma över er för en dag,
och bara göra precis det som faller er in för stunden.



Jag började med att spackla bakgrunden.
Skapade struktur, penslade på crackle, och splashade färg.
Mina favorit akryler just nu är dessa skimmriga akryler från Lumiere.
De är verkligen underbara att jobba med och har otroligt vackra färgnyanser.



Här ser ni hur jag dragit akrylfärgen fram å tillbaks och skapat en härligt mönster.
Svart punchinella och silvriga tryckknappar.



Maffig blomma med turkos bradx.
Petaloos skumblommor är så roliga att använda.



Virat små söta vitsippor kring tyllen - mycket sött tycker jag.



En liten närbild på dessa söta vitsippor tycker jag att de är värda!



Här ser ni också hur vacker crackeleringen blir - jag älskar det!
Turkosa färgstänk och trasat mönsterpapper.
Visst är det lila pappret bara för underbart.

************
***

Så till dagens mest spännande moment.
Jaaaa
VINNAREN
av min stora
Utlottning!

*
*
*
*
*
*

Vem kan den lycklige vara?

*
*
*
*
*
*

Jo, det är!
*
*
*
*
*
*
*
Tadaaaa:

SANDRA!



Som vunnit detta paket med scrap å kort godis.
GRATTIS GRATTIS

Maila mig gärna din adress så snart som möjligt, så ska jag se till att paketet snart kommer på posten!
:D *swisch*

***

Jahapp då var utlottningen avslutad och dagens alster uppvisade!
Men jag hoppas att vi ses snart igen
och att ni under tiden som går tills dess hakar på min utmaning som jag har i inlägget tidigare...
För ja, ni kan ju vinna en lite RAK genom att vara med där också. :P
( för den som inte vet vad en RAK är, betyder det en lite gåva, bara för att vara snäll, ungefär!)

Massor av KRAMAR igen!
//YooRee


Kommentarer
Postat av: Sofia (skberg74)

Grattis Sandra!



Vilken söt katt ögonen är verkligen underbart vackra.

2009-03-30 @ 00:08:21
URL: http://skberg74.blogspot.com
Postat av: Jenny L

Jättefina LO´s! Och grattis till Sandra ;-)

2009-03-30 @ 08:22:35
Postat av: Sandra

Hej!!!



ÅHH!!!

Tack så mycket....vad glad jag blir!!

Här ska det pysslas :)

Tack, tack, tack :)



Ha en jätte bra dag!!

Kram Sandra

2009-03-30 @ 08:34:20
URL: http://sandrashem.blogspot.com
Postat av: Sandra

Nu har jag mejlat dig min adress.

För din mejl var väl:

[email protected]?



Ha det bra!

Kram Sandra

2009-03-30 @ 08:54:12
URL: http://sandrashem.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Här finns det mycket fina alster! Jättekul att se. :)

2009-03-30 @ 12:18:50
URL: http://kortochscrapbooking.bloggsida.se
Postat av: maxell

Stort grattis till Sandra.



Spackel. Är det "vanligt" hederligt spackel eller någon specialvariant? Jag provade med vanligt kring jul och jag fick inte riktigt riktigt till det som jag ville. Fast... jag var väl för kritisk till strukturen. ;)

2009-03-30 @ 13:34:31
URL: http://maxellexam.blogspot.com
Postat av: Angelica

Ett stort grattis Sandra! Vad kul du kommer ha det! ;-)



Och Yoli - så underbara alster! Så läckert med spackel, crackle paint och allt annat du använder dig av! Kul när man får in annant än "pure" scrapsaker i sina alster! Söt kise har du också! =)



Tack för din snälla kommentar i min blogg!

Kram / Angelica

2009-03-30 @ 19:39:23
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: lillis70

Är skotokig så den LOn blev en favvo :-)

Så söt katten är och LOn på henne, med dom färgerna och upplägget, ja, wow!

Massor av kramar!!!

Lisa

2009-03-30 @ 21:19:16
URL: http://lillis70.blogspot.com
Postat av: Betty

Fantastisk Lo som alltid =)Du sätter detaljer å dekos så snyggt!! Ju mer jag tittar dessto mer detaljer hittar jag. UNDERBART! Snygg effekt på fotot också.

Kram Betty

2009-03-30 @ 22:00:56
Postat av: Anneli

Hallojjj designdrottningen!!!!

Vilken underbar LO på Citrus helt underbar.

Gillar alla detaljer och färgsammansättningen passar så bra till henne

Vilket bra kort,, så härliga blå ögon…



Så häftig Lo blev på dig själv, gillar den skarpt.. så välgjord och genomtänkt..

Detta är ju helt sanslös så påhittig och creativ.



Jag har jag använt spackel till mina oljemålningar tidigare lagt det först sedan målat med oljefärg det blir så läcker.. Något kanske till uppdraget du fick av mig :-))



bamsekramar Anneli

2009-03-30 @ 22:57:15
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com
Postat av: Anneli

Hallojjj designdrottningen!!!!

Vilken underbar LO på Citrus helt underbar.

Gillar alla detaljer och färgsammansättningen passar så bra till henne

Vilket bra kort,, så härliga blå ögon…



Så häftig Lo blev på dig själv, gillar den skarp.. så väl gjord och genomtänkt..

Detta är ju helt sanslös så påhittig och creativ.



Jag har jag använt spackel till mina oljemålningar tidigare lagt det först sedan målat med oljefärg det blir så läcker.. Något kanske till uppdraget du fick av mig :-))



bamsekramar Anneli

2009-03-30 @ 22:59:18
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com
Postat av: Sandra Jungergård

Ojjj!! Där höll jag på att sätta i halsen, men det va visst inte jag som vann... :-(



Helt underbara Los.. Tyckte mig läsa något om spackel på Lo:n med dig. Skitsnyggt!



Kram kram

2009-03-31 @ 22:34:33
URL: http://sandralivochpyssel.blogspot.com
Postat av: Lotta/ FruH

Hejhej och tack för dina rara ord i min blogg, jag blev så glad!

Du är makalös och gör helt sanlöst snygga alster med många underbar detaljer och fina foto!

Ha en underbar dag!

Kram,

Lotta/ FruH

2009-04-01 @ 12:27:06
URL: http://lottafruh.blogg.se/
Postat av: Cyllan

Hej tjejen!

Nu har jag tittat länge på dina underbara LO:s men jag kommer inte på några nya adjektiv att ösa över din kreativitet - du är så grym på att dekorerar LO:s att jag blir mållös.

(har inte glömt din utmaning men just nu är det mycket annat som "måste" göras. Jag ska försöka ta mig tid och sätta igång för det är bara skapandet av alstert som återstår nu - idén har jag burit med mig sen jag fick utmaningen)

Ha det gott

Kram C

2009-04-02 @ 08:21:42
URL: http://h-zon.blogspot.com
Postat av: sari

jävlar!! (förlåt mina ord..) Men såå snyggt!!!!

2009-04-03 @ 18:43:35
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Postat av: Metal_Minish

Jäklar vilka snygga layouter, så fräcka 3D-effekter och allt... O.O Verkligen unik stil, me loves!

2009-04-12 @ 22:36:08
URL: http://nerdscrap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0