Scrappat efter egen Skiss & självklart mer KAOS!

Hej på er igen...

Då var det midsommar igen! :P
Så jag önskar alla er en riktigt hääärlig midsommar.
Hoppas att ni dricker mycket nubb, äter mycket sill och får dansat lite
små grodorna runt stången.
:D hihi

***

I dag kommer jag visa andra omgången med KAOS,
väldigt olika dem jag visade er i förra inlägget,
men ändå himla söta...

Ja, gissa vilka stämplar jag använde?!
Jo såklart de nya som jag visade er i förra inlägget...
men innan vi kikar på Kaoserna
vill jag visa er min LO jag gjort efter min egen Skiss.

Här är skissen...



Denna får ni ju som sagt använda er av hur mycket ni vill...
Länka gärna så att jag får kika...
*nyfiken också*



Gillar detta fotot trots att det är suddigt.
Jag tycker det är lite skojjigt att mannen med vråldyra kameran är suddig!
haha mannen är min sambo om ni inte förstod det! :P

Blev inte så jätte nöjd med denna LO dock,
tycker att den blev ganska tråkig.
Jag tror jag ska göra den i ännu en tappning (skissen alltså)
och se om det blir bättre!

Kanske lyckas ni bättre än mig!
Hoppas det!!
:D



Petaloo blommor i härlig grön färg, svarta också.



Mer blommor, crystalswirl och en läcker tag som jag gjorde i vintras.
Det är akryl, folie och Utee på den.
Jag kan visa er hur jag gör dem om ni vill, är jätte lätt.



Läckert band från Pappersbiten, ca 1 cm brett och plupparna på sidorna gör ju allt!
Måttbands-band och wellpapp.

Ja, det var min lilla tolkning av skissen det...

:D

***

TACK!
Ja, tack underbara Yvonne....
blev så glad att jag skuttade upp å ner hela vägen till jobbet igår...
Tänk att få öppna post å få sådana här fina överraskningar!
YiiiHaaa



Ett helt hav med superläckra blommor i sommarens sköna färger.
Wow meee in love!

***

Nu vidare till mina KAOS:er
Här kan ni läsa varför jag valt dem jag valde...
och Här kan ni läsa mer om KAOS!



Å visst blev dom coola...
Gillar färgmixen, lite annorlunda va!?

Stämplarna jag använt på dessa är från
StämpelBodens nya kit.



Visst är det härligt med stämplat lager på lager.
Började med smutsstämpeln, eller ja,
jag har klippt isär klockstämpeln med smutset runt,
så kan jag använda bara smutset om jag vill.

Sedan swirlen och sedan klockan med smuts igen i svart.



Klippte ut hjärtan, stämplade urtavlan och visare.
Blå söt blomma från Magdas och lite wellpapp.

En söt mix...




Så varsinn sånhär KAOS får:

Jenny/e.j.m, Lillnettan och Ida/tatoorosen.
De borde vara framme hos er nu!
:P

***

Å ni har väl inte missat detta skojjiga event!?


(klicka på bilden)

Johopp det är CC på SS!
:P

Uuunderbara skojjiga utmaningar och jag ska försöka hinna
med allesammans! hehe...

***

Massor med Kraaaaaaaamar
//YooRee


Kommentarer
Postat av: Anneth Strinnholm

Tuusen tack för underbar award vännen! :-D Har skickat semesterkort på framkallning nu, hittade det perfekta fotot till din dekorationsutmaning. Måste bara få ihop det också. :P

Nu ska jag cybercroppa, kram på dig!

2009-06-19 @ 10:38:13
URL: http://www.lillnettan.bloggsida.se
Postat av: Helén

Vilka härliga KAOS-awarder! Kul att se hur du använt stämplarna! Och för min del får du gärna visa hur du gjort din tag, älskar tutorials! :)

2009-06-19 @ 11:24:51
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: ElinÅ

Snygg skiss, den ska jag försöka mig på en dag! Och jag tycker ditt resultat blev jättesnyggt!! Gillar den klara blå och gröna färgen ihop.

Och oj va produktiv och kreativ du har varit på den korta tiden, helt otroligt!

Trevlig midsommar!

kram

2009-06-19 @ 11:57:18
URL: http://elinsscrapblog.blogspot.com
Postat av: Cattis

Hoppar in och önskar dig en skön midsommar!



2009-06-19 @ 12:01:18
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: monica

Jisses vad produktiv du är!!! Och så snyggt allt är =D Jag håller som bäst på att fixar med dekosarna till utmaningen du skickade...spännande!



Trevlig midsommar!

kram!

2009-06-19 @ 15:50:50
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Helén

Jag har en liten present till dig på bloggen!

2009-06-20 @ 12:03:03
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: Susanne

Du har något att hämta i min Blogg!!



Kram

Susanne

2009-06-20 @ 13:49:28
URL: http://fannydesign.blogg.se/
Postat av: viktoria

Avis på dig som skapar så enormt vackra saker. :-) läste att du hade en tid du tänkte på sluta helt med pyssel/scrapbooking, undrar hur de gick till för en sådan duktig pysslare som du?

Själv kan ja känna så ibland nu för det finns så många mycket bättre men samtidigt så älskar ja ju det ja skapar o att skapa framför allt o vet många som tycker om de ja skapar så ja fortsätter skapa. ;-) dessutom lär man medans man lever så :-) och de kommer alltid finnas ngn bättre o ngn sämre än en själv, så är det ju med allt.

2009-06-20 @ 18:25:46
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken härlig skiss....den ska jag spara...vem vet...nåndag kan den komma till användning:)



VA!! inte nöjd med LOen...ja du är rolig du:) Den är ju underbar...härliga färger och underbara detaljer som vanligt....Den ska du absolut vara nöjd med.....



Fina KAOS åxå, gillar färgerna:)



Ha det bäst lilla du:)

Kram

2009-06-20 @ 21:24:39
Postat av: jenny/e.j.m

TUSEN TACK för den helt otroligt vackra KAOS adwarden som landade i min låda för ett tag sedan.

Är just nu på resande fot men n är jag kommer hem skall jag fota och sedan göra egna och skicka vidare. Jag har inte glömt bort den och är otroligt rörd och tacksam över det fina kortet som pryder mitt scraprum. Visar bild i bloggen sedan.



Kram

Jenny/e.j.m

2009-07-05 @ 22:09:04
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0