Jag bara MÅSTE ha begär & min lilla Sun Queen...

Hej hej...

Åhhh så mycket snyggt det finns jag vill ha...
har hittat nya läckerheter som jag bara MÅSTE ha oavsett vad!

Har ju såklart scrappat lite nytt också.
NU kan man ju bara inte låta bli alla snygga skisser som
finns på SS. Är det CyperCrop så är det!

***

Först till godbitarna jag hittat...

  




Ja tänk er dessa blommor och denna stämpeln tillsammans...
mums för själen och mums för ögat!

Detta kommer snart till Landstoken...
jag ligger å väntar med köpfingret!
:P

***

Sedan har jag ju såklart fyllt varukorgen hos
Handarbeta.
Dom har så mycket snyggt, nödvändigt, läckert å bara
JAG MÅSTE HA
kolla in dessa delikatesser för scrapnörden!
:D hihi

 

underbara stickers till sommriga LO:s

 

Badårande vackra spetsar från Prima.

  

Blingswirlar i olika färger å former.
Å de är så billiga att jag nog ska köpa upp hela lagret!
:D hahah :P

                

Superläckra blommor i massor av olika färger å former...
har ni sett dessa underbara minisar då?

 

Och allt detta finns såååklart hos 
Handarbeta
till superbra priser.
Ja, hela butiken är ju rena fyndet!

:D

Yiiihaaa så här ska skapas...
&
Shoppas!

:P

***

Nu till min kär solstråle till mamma...
Ja, hon ääälskar solen så resan till Vitenam var ett gyllene paradis för henne.

LO:n är gjord efter denna helt underbara skiss

Image
Det är Jenny/e.j.m som gjort den och du hittar den
inne på SvenskScrapbooking.



Sun Queen.
hihi ja det är sanningens ord det.

En eldig LO i röda toner med vita blommor i massor.
Härlig kombination tycker jag.



Ja, så var det ju detta med journaling som jag har lite svårt för.
Är superglad att många av er gillar mina kråkfötter, för det gör inte jag.

Skrev först med vit penna, ujuj, icke fint.
Skrev sedan med brun, jaja... suck, men det är ju som det är.
Huvudsaken är att alla minnen bevaras.
eller!?



Denna swirl gjorde jag i julas, och hade nog tänkt ha på ett julkort.
Men när jag hittade den i gömmorna tyckte jag att den passade perfekt till detta.

Är en rå chippis som jag dragit röda distressdynan över.
Stämplat med lite svarta swirls, embossat med Utee o Hologram sparkle.
:D Visst blir det coolt.



Titeln är i Thickers, typsnitt Jewlery box.
Har embossat med silver Utee runtom fotomattan, stämplat swirl
runtom ena sidan på LO:n



Blommorna är bara helt vanliga vita.
Med hjälp av en liten stämpel kan man verkligen förvandla dem till
helt unika och läckra blomster.


Fläckar


Denna lilla smuts-stämpeln från Tingtura kostar bara 15kr
och gör verkligen underverk för dina alster.
Ofta är det faktiskt det lilla som gör det!

***

Det var allt för i dag...

Å Tack
alla ni som besöker mig så ofta,
lämnar söta små spår,
inspirerar och peppar mig!

Ni är GULD värda!

Kraaaaaaaaaaam på er
//YooRee


Kommentarer
Postat av: Hoppetossa

Naaaajssssssss jorran naaajssss!

Kram

2009-06-24 @ 16:56:21
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/
Postat av: Anneth Strinnholm

http://lillnettan.bloggsida.se/layouter/yolis-dekorationsutmaning <--- Kolla, nu är min LO till din dekorationsutmaning klar! :-D (Suuperfin LO förresten, gillar särskilt de stämplade blommorna. Visst är den stämpeln toppen?!) Kraaaaam!

2009-06-24 @ 21:20:37
URL: http://www.lillnettan.bloggsida.se
Postat av: Anneli

Ååååååååååååååå vilken underbar LO du gjort.

Så härliga färger och detaljer... kanon läcker



Krammmmmmmmmmmmmmmmmm Anneli

2009-06-24 @ 21:33:36
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/
Postat av: Helén

Underbar LO! Dina alster är alltid så detaljrika, men känns aldrig överarbetade!

2009-06-24 @ 23:37:31
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: Cyllan

Börjar med att säga GRATTIS till att vinna Skiss-utmaningen inne på SS...så kul att din snygga skiss vann.

Gillar du inte din handstil...VA??? Du som skriver såå snyggt?? Hm ogillar mina egna kråkfötter och tycker alltid att de förstör mina alster när jag tvingas skriva för hand på dem såå jag förståår ditt dilemma men tyckte att det blev fräckt med två olika färger på journaliseringen.

Ååå såå fick jag veta att en såån där fläckstämpel måste jag ju också ha för dina blommor blev såå snygga.

Ha det gott

Kraaam C

2009-06-25 @ 13:09:15
URL: http://h-zon.blogspot.com
Postat av: lenislenis

Mycket varm, härlig LO på din mamma! Det är ju faktiskt "juliga" färger men den känns definitivt inte julig! Skickligt av dig!

Gillar oxå dina LOs "helt underbart vackert" - de är superfina och titeln hänvisar inte bara till bilderna utan oxå till LOsarna :-)

Måste väl oxå erkänna att jag är liiite.... ok myyycket avundsjuk på ditt scraprum - tänk om jag hade en sån plats :-)

2009-06-25 @ 14:17:14
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Postat av: krumeluran

ljuvlig LO, lika inspirerande som valingt.

Du har väl sett att de nya primorna finns i Magdas shop redan? om du är shoppingsugen menar jag ;)

själv får jag vänta två veckor innan jag kan shoppa, då kommer semesterersättningen



KRAAAAAM

2009-06-25 @ 20:53:04
URL: http://www.krumeluran.wordpress.com
Postat av: Lotta/scrapparlotta

Urläckert som vanligt!!!! Och ja den stämplen + några andra från Tingtura ropar mitt namn hör jag.....jag hör det varje dag...."Looooootta, Looooootta....låt oss få flytta hem till dig:) " Japp, så ropar dom, bäst att lyda eller hur:)



Det vita som är på det gröna pappret runt fotot....vad är det? Hur har du gjort det? Det är så snyggt!



Ha det bra vännen!

2009-06-25 @ 22:06:05
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Tirra

usch nu fick du ju mig att handla också :P jag som redan har handlat för alldeles för mycket denna månaden.. haha

2009-06-26 @ 12:24:32
URL: http://tirra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0