Sött kort till CC:n & en grööön LO på brorsan...

Heeej på er...

Åhh så härligt det är med sommar å sol.
Jag hoppas detta håller i sig hela min semestervecka också!
haha...
japp ledig v 29, 31 och halva 32,
sedan jobbar jag rumpan av mig resten!
:P

Å ni kan väl hålla tummarna för mig att jag kommer in på
den utbildningen jag söökt!
Är så nervös,
men hoppfull...

***

Idag ska jag visa er ett rött litet sött kort och en LO
på min bror när han dinglar med benen över ett stup i Vietnam!
hehe...

Vi börjar med LO:n tror jag!
Gjord efter en skiss på SS, även denna till CC:n

Image

Visst är den härlig och det var Kristina, tjejjen som vann skiss-tävlingen
som har gjort denna superläckra sak!
:D



En väldekorerad LO i ljumma toner.
Ja, tänk min modiga bror som i flipflopps klättrar ut på en krökt palm,
dinglar med benen över ett 20m djupt stup!
:D
ja, det är han till att göra sådana saker.



Gula blommor (japp gult tjejjer, tänk att jag har börjat använda det)
med retrostansen å Maja Designs läckra papper,
bildade denna lilla blom-kombo.



Fjärilarna klippte jag ut från mönsterpappret.
Lade lite krackeleringslack på för mer effekt - läckert.



Cirkeln kommer från ett ark med bara die-cut cirklar.
Supersnygga cirklar å de börjar ta slut här hemma, uschans! :P

Lade även lite krackeleringslack runtom journalingen.

" Orädd som du är klättrade du ut på en
krökt palm som hänger utöver ett 20m gjupt stup.
Men vilka vyer och vilka foton vi fick.
Ja, ett helt nytt perspektiv."

***

Kortet jag gjort är efter Neliz underbart härliga kort-skiss...

Image

Här är mitt kort:



Ett sött kort med skööna färger.



Tagen har jag som ja, ni vet ju...
inkat å stämplat!



Blommor i vanlig ordning.
Kaiser halvpärlor och lager på lager med spets.

***

Det var allt för idag...
nu ska jag njuuuta det vackra vädret...

Jag ska nämligen ut till kusten och bada i havet om det är varmt nog.
Men annars så finns det pool att svalka kroppen i!
Tänke få lite solbränna nämligen.

Äta god mat, dricka gott vin och bara umgås med goda vänner!
hahah sköönt va!

Hoppas att ni får en toppen helg ni också!

Kraaaaaaaaaaam
//YooRee


Kommentarer
Postat av: Lotta/scrapparlotta

Din LO, vännen, shit säger jag bara. Helt makalöst fin!!!! Din stil är verkligen underbar, du får till detaljerna så bra!!



Kortet är så sött, dom där stämplarna vill ja HAAAAA!!



Ha det gott i solen.....låter som du kommer få en toppenhelg!!

Kram

2009-07-02 @ 05:46:23
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Loreleii

Helt underbar LO! Så bra samspel i färger och dekos... suverän helt enkel. Kortet var urgulligt!!



Här har vi så varmt att jag knappt vågar tänka på vart det tänker dra iväg idag... Inte ens 8 på morgonen och redan 23 grader varmt! Yaix...



Ha en bra dag!

2009-07-02 @ 07:56:46
URL: http://loreleiis-pyssel.blogspot.com
Postat av: Lotta

Åh, så snygga saker du skapar. Här har scraplusten försvunnit. Nu är det symaskinen som gäller.=)

Hoppas du får en bra dag på stranden.



Kramar

2009-07-02 @ 10:18:27
URL: http://loppipop.blogg.se/
Postat av: Anneli



Gillar färgvalet på LO hur du har satt ihopp så mycket goa detaljer...

Så gott få komma till kusten och bada i havet ...

..kompisar..mat...vin... det låter toppen,,

Vilken underbar helg du kommer få .. njut ...:-))



Ha en toppen skön helg



Krammmmmmmmm Cropkakan

2009-07-02 @ 17:34:15
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/
Postat av: ida/tatoo rosen

vackert! grönt är sååå fint! Kolla i min blogg. Jag har blivit inspirerad av dig :-)

Kram

2009-07-02 @ 18:00:27
URL: http://omida.blogspot.com
Postat av: Eva J

Hallåååå........ vilken fin Lo. Härliga detaljer gillar krackeleringen på fjärilen och dropparna på blombladen. Färgerna passar fint tillsammans. Kortet var ju också jättefint, stämpeln så söt.

Ha det bra

Eva

2009-07-02 @ 20:51:45
URL: http://eviebee.blogg.se/
Postat av: gittan

Lon va ju bara så härlig i sina färger. Fjärilspappret är såå fint, hade jag till att klä en bok med.

Ha de nu så skönt i helgen!

kram

2009-07-03 @ 07:25:02
URL: http://pysselninjangittan.blogspot.com/
Postat av: Lisbet

Fantastiska LO´s. Helsnygga - finner inga fler ord.

2009-07-03 @ 08:40:48
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Anneth Strinnholm

Åh jag blir alldeles nervös! Hatar höjder...galen bror! :D Men LO'n blev fin, det måste jag säga. Älskar framför allt den stora cirkeln med ord (tidningspapper?) på, och så är det faktiskt rätt skoj att se dig använda nåt gult! Blev fint tillsammans med metallbradsen.

Kortet är jättesött, älskar de stämplarna även om jag blev lite paff när jag såg hur stora de var. Har beställt ett set Anya-stämplar som jag hoppas kommer snart...

Vad är det för utbildning du sökt? Håller tummarna!

Nu ska jag packa det sista, ska på ScrapGalens sommarscrap i morgon men åker upp redan idag för lite DT-mys. Kraaaaaam!

2009-07-03 @ 10:34:08
URL: http://www.lillnettan.bloggsida.se
Postat av: Metal_Minish

Riktigt snygg LO på bror din! Älskar att färgerna matchar fotot så bra, och krackeleringslacket på fjärilen är riktigt nice~

Supersött kort dessutom, älskar din stämplade tag! =D

2009-07-05 @ 10:38:55
URL: http://nerdscrap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0