Vinnare i tävlingen & lite pysselutmaning till er...

Hej hej...

ja, för er som råkat missa att jag är mitt upp i en flytt... vet nu om det...
Så som ni då förstår ligger all min kreativitet nedpackad i allt för många packlådor och väntar på att få plockas upp i ett nytt och inspirerande pysselrum! :D Men för att mina skaparnerver inte ska dö av tristess (hmm är man skadad när man först skriver distress istället för tristess??) under tiden så anordnar jag en liten utmaning till er kära bloggvänner...
*skrattar*

***

Men dessför innan vill jag kora vinnaren i min stora semestertävling!
Spelade helt enligt spelets regler gorde denna färgstarka och grymma tjejj:
nämligen Maxell!

Så grattis tjejjen, du har vunnit detta lilla kit inköpt i Vietnam...
hoppas att du får användning för dessa sötasaker...



Maila mig din adress så kommer detta snart på posten!


***

Så åter till Utmaningen...
Jo, jag har gjort två olika Skisser som ni fritt får skapa utifrån.


Den första är ganska mycket detaljer på.
Cirklarna kan vara både dekorationer av alla dess slag eller cirklar i papper...
Ja, ni gör precis som ni vill itifrån dessa skisser...

Nästa är lite mer ren i layouten...


Här är de svarta "fläckarna" helt fria att tolka...
Fläckar, dekos, papper??
Förvåna mig med roliga ideér!!

:D

När ni skapat utefter kisserna hojta gärna till så att jag kan komma till er och kika på resultatet!
Det är så roligt och trevligt att få se vad ni kommer att hitta på med dem...

Här hittar ni till en underbar blogg, skaparvän och ännu fler skisser som jag vet att hon utmanar skaparsugna bloggbesökare med!

Hoppetossa!

***

Hoppas att jag kunnat inspirera er trots att jag inget nytt skapat just nu...
Jag sitter iaf. här ivrig och nyfiken på hur mina skisser kommer bli som färdiga alster...

***

Jag vill också passa på att tacka alla för de fina Awarderna jag fått...
Det värmer så mycket i mitt hjärta att ni ger mig dessa...
*glad*

***

Kram å pöss på er alla...
//YooRee


Kommentarer
Postat av: Christine

Hej

Grattis till vinnaren av semestertävlingen, hur roligt som helst med annorlunda priser.

Skisserna ser väldig inspirerande ut så ska nog försöka mig på en av dem.

2009-01-28 @ 17:25:39
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: Hanna

Gillar också skisserna, tänkte ta mig lite tid till helgen och försöka hinna med att pyssla något nytt:p

Kram Hanna

2009-01-28 @ 20:38:58
URL: http://pysselhannas.blogg.se/
Postat av: maxell

Men va gla jag blir. Fatta att just de där sakerna har jag svurit över några gånger om att jag saknat. Eller... kanske inte just de här, men någon variant av dem. ;) Perfekt ju! Danke. Jag skickar e-post (måste bara hitta adressen).



Det var en skoj tävling tycker jag eftersom vi fick följa två saker. Er resa och era upplevelser samtidigt som vi fick se hur din brors album var uppbyggt. Intressant läsning med andra ord. Sånt gillar jag och säkerligen fler med mig.



Skisserna. Ojojoj jag gillar dem. Detaljerade som får en att tänka till ändå. Får se om jag hinner.

2009-01-29 @ 11:09:20
URL: http://maxellexam.blogspot.com
Postat av: Jessica

Grattis till vinnaren!

skisserna såg härligt ovanliga ut, så vi får se och hoppas på att jag får tid att ge mig på nån av dom :)

2009-01-30 @ 10:40:13
URL: http://coffeeaddicted.wordpress.com/
Postat av: Smultronemmi

Sicka fina skisser! :P Ska absolut sparas till senare tillfälle om jag inte hinner med dem nu. :)

Så att du utmanat mig i min blogg, och få se om jag fattat det rätt.. Att göra en dekoration av ett kaffefilter och använda på ett kort? :P haha

Hoppas det går bra med flytten, brukar ju vara ganska bökigt det där. ;)

Kramar

2009-01-30 @ 17:05:14
URL: http://smultronemmi.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Grattis till vinnaren av semestertävlingen,Skisserna ser väldig inspirerande hoppas på att jag får tid att ge mig på nån av dom :)



100000000-kramar Anneli

2009-01-30 @ 20:54:03
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com
Postat av: viktoria

Hej. Skulle fråga dig hur du får de fina mönstrena omkring bloggen o texten längst upp på bloggen - Yolis skapa med hjärtat ?

2009-02-04 @ 08:54:00
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/
Postat av: Stamparina

Lycka till med flytten.

Kram

/Stamparina

2009-02-05 @ 14:57:00
URL: http://stamparina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej, igen! Nu har jag gjort min tolkning av den ena skissen, tror det var efter den understa... Det skulle vara ett helt uppslag i mitt album, så jag gjorde en passande sida i stil med din skiss. Så tack så mycket, eller vad man nu ska säga :P. Jag är ju inte så bra på det här med komentarer och de blir gärna lita konstiga. Men bilderna på LO:sarna finns nu på min blogg om du vill se resultatet.

Kram Hanna

2009-02-23 @ 19:00:09
URL: http://pysselhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0