Mina dabbade Askar...

Dabbers är nog det bästa jag har köpt under mitt liv som scrappare... Är inspirationen nere tar jag fram å leker lite med dom, och vipps är man i farten igen... Dessutom älskar jag effekten och resultaten av dem...

Att man dessutom får färgstarka och vackra förvaringar till sina chippisar gör ju inte saken värre direkt... Gillar när pysselhörnan får färg och form, det är ju trotsallt en miljö man måste inspireras i...

image14

Min första dabbade låda, som oxå delvis är klädd med papper. Brun och rosa fick den givetvis bli... mmm smarrigt..

image15

Den här söta lådan och en likadan gav jag bort som "påskägg" till mina svärföräldrar...
Tycker om att dabberserna gör så att lådan ser ut att vara gjord av trä... gammalt och slitet är bäst!! hihi

Kommentarer
Postat av: cattis

Läckra askar!!

2007-07-03 @ 08:38:31
URL: http://kathis.blogg.se
Postat av: Yngla

Underbara askar båda två!Du har verkligen fått fram en härlig look med dina dabbers. Och hörnen gillar jag skarpt!

2007-08-12 @ 14:49:49
URL: http://blogg.passagen.se/yngla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0