Dåligt Väder??

Hmm man kan ju diskutera det här med dåligt väder när man pysslar med sånt här!! Skulle väl önska att vädret var soligt och varmt medan mina få stackars semesterdagar rullar förbi... Men faktum är att vädret kan inte vara bättre för ett seriöst försök att komma ifatt sina idéer och projekt. Har just nu så mycket som jag vill scrappa och pyssla med, men som tiden tvingat upp på hyllan...

Så nu ska jag ta mina nya hänglar, som jag än så länge inte ens har haft tid att titta på, och göra ngt smarrigt av dem!! :)

Kommentarer
Postat av: Bernteira

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2008-12-17 @ 16:49:29
URL: http://bernteira.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0