Försök till freestyling...

Fniss... Är så inspirerad av Pyssels Maxell, som skapar helt otroligt fina alster i härlig freestyle-anda... Önskar så att jag också kunde skapa som hon gör, färgglatt, sprakande, busigt och med mycket mod...
Så utan att lifta henne, tänkte jag att jag ska inspireras av henne, och så här blev resultatet... Inte alls som Maxells, men däremot min egen freestyle, något som varken liknar eller är som något av de alster jag gjort innan. Tack, tack Maxell, för att du gav mig modet att försöka...

image46

Bestämde mig genast för att inte använda brunt, som jag alltid gör. Valde ett färgstarkt papper som bas, inte shock men ändå knallrosa. Skulle önska att jag kan vara friare i mitt sätt att dekorera, men det kommer säkert när jag övat lite mer. Ville också rita på min LO, så det fick bli prickar o hjärtan i ramarna. De utstansade skorna passar Hanna som bara den. Hon är en riktig skoholic... ;P Förövrigt så älskar jag fotot på henne, med hennes dyyyyra solglasögon...

image47

Den här layoten är jag inte riktigt nöjd med. Vill få in ett foto till där man ser dem ligga brevid varandra. Vet inte om jag ska byta ut den stora blomman, eller om jag ska göra den till en dubbel LO... Vad tycker ni? Dessutom har SOM försvunnit in i bakgrunden, så det måste fixas, men det väntar jag med tills jag har bestämt hur jag gör om det andra... GE MIG BRA TIPS NU!!

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

2 jättefina lo´s!! gillade verkligen "lika som bär"
=)
Jag skrev en kommentar i på ditt förra inlägg. läs det gärna!
Kram Petra

2007-08-26 @ 13:32:55
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: maxell

Ååååh jag känner mig hedrad här ju! Fräckt! Å du kan ju de här grejerna med. Kanske inte totalt överbelamrat med dekorationer, men de är väl valda och passar hemskt bra in i sammanhanget och det är det som räknas mest om du frågar mig. ;)
Angående den andra LOn har du redan fått en massa tips. Lösningen med tags för "som" är bra. Annars går det kanske att markera kanterna på liknande sätt som du har gjort på de större bokstäverna. Det extra fotot kan endera placeras över blomman eller på en egen sida. Om du väljer att placera det över blomman kanske "som" kan få plats över de nedre ricrac-banden? Om det blir en egen sida lär rätt mycket förändras även på den här antar jag...

2007-08-27 @ 01:03:32
URL: http://maxellexam.blogspot.com/
Postat av: Oliviia

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2008-05-19 @ 14:19:48
URL: http://oliviia.blog.ca
Postat av: Rating Agentur

Perfect work!

2010-09-23 @ 09:44:48
URL: http://rating-agentur.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0